Hvem er vi?

DNI er et norsk programvarehus som leverer løsninger for å automatisere brukeradministrasjon og tilgangsrettigheter for organisasjoner i offentlig og privat sektor.


iStock-1204176343_MOD

Vi startet i det små

I likhet med mange andre selskaper så startet DNI basert på en ide og et behov som skulle bli en løsning og et produkt. Litt ulikt andre selskaper så var det i vårt tilfelle ingen investorer eller støtteordninger på banen. Fullt av pågangsmot startet utviklingen av produktet og etter over 5000 timer var første versjon ferdig og satt i produksjon hos et internasjonalt selskap med 8000 ansatte. Kort tid etter kom de første ansatte og partnerskap med Atea.

Visjon og misjon

Vi skal gjøre det enkelt og selvbetjent for organisasjoner og håndtere identitet, integrasjoner og innføring av nye tjenester. Vår visjon er at kunden selv skal kunne sette opp en integrasjon selv og når de selv ønsker.

Vi gir IT-verktøyene de trenger for å kunne konfigurere, overvåke og drifte sin organisasjon.

Vår historie i korte trekk

  1. 2009

    Første versjon av LCS i produksjon. En ny og innovativ måte å administrere og vedlikeholde Active Directory.

  2. 2009

    Første store kunde, Wilhelmsen Maritime Services og Drammen kommune.

  3. 2010

    DNI var den første aktøren på markedet som kunne tilby en rask og billig Feideløsning basert på LCS.

  4. 2010

    Samarbeidsavtale med Atea for å fronte alle kommuner I Norge.

  5. 2013

    DNI var det eneste selskapet som kunne tilby kunder å logge på Office 365 med Feidekonto.

  6. 2018

    Startet utviklingen av det som skulle bli DNI Cloud Platform.

  7. 2019

    Første kunder på DNI Cloud Platform.

  8. 2020

    Etablerte oss i Danmark igjennom Aros Cloud.

Trenger du hjelp med identitetsforvaltning?

Ta kontakt for mer informasjon om hvordan vi kan hjelpe din organisasjon.

Book møte